A Content Cafe legújabb adásában a go-to-market stratégiáról beszélgetünk. A go-to-market jelentése piacra lépés. Ezt a stratégiát használjuk akkor, amikor egy új terméket vagy szolgáltatást viszünk piacra az erőforrásaink felhasználásával. Itt meg kell határoznunk a value propositiont és a unique selling pointot (USP). Ezek azok a tulajdonságai a szolgáltatásunknak, amelyekkel kitűnünk a versenytársak közül. Ezenkívül a Theranos nevű cég szokatlan életútját is körbejárjuk.

ITUNES ► https://podcasts.apple.com/hu/podcast/content-cafe/id1498612201?l=hu

SPOTIFY ► https://open.spotify.com/show/5CiN9F2pQBL2BiPafN2o1t

STITCHER ► https://www.stitcher.com/podcast/content-cafe

PODBEAN ► https://contentcafe.podbean.com

GOOGLE PODCASTS ► https://podcasts.google.com/feed/aHR0cHM6Ly9mZWVkLnBvZGJlYW4uY29tL2NvbnRlbnRjYWZlL2ZlZWQueG1s

CASTBOX ► https://castbox.fm/channel/Content-Cafe-id2625024?country=hu POCKETCASTS ► https://pca.st/8colpt43

TUNEIN ► https://tunein.com/podcasts/Business–Economics-Podcasts/Content-Cafe-p1293668/

IHEARTRADIO ► https://www.iheart.com/podcast/269-content-cafe-57855607/

PLAYER.FM ► https://player.fm/series/content-cafe

PODTAIL ► https://podtail.com/podcast/content-cafe/

IRATKOZZ FEL ► https://www.youtube.com/channel/UCRlVjYsuGD3PM_5ZbKhyoCw?sub_confirmation=1

INSTAGRAM ► https://www.instagram.com/_contentcafe

Email ► attila@contentcafe.hu

Content Cafe blog